google-site-verification=8VizO94jBRp4xxZdaRFf2NmCpz-otlTMlwILJ30ifJE
خانه » اخبار » حفظ حرمت و برآوردن نیاز مددجویان، از هر چیزی مهم‌تر است

حفظ حرمت و برآوردن نیاز مددجویان، از هر چیزی مهم‌تر است

رئیس بهزیستی نیشابور در جلسه سوگ سردار سلیمانی و حادثه‌ی هواپیما:
حفظ حرمت و برآوردن نیاز مددجویان، از هر چیزی مهم‌تر است

رئیس بهزیستی نیشابور بر حفظ احترام، حرمت و کرامت مددجویان این نهاد تأکید کرد.
دکتر علی صدر در نشست با کارکنان این نهاد به مناسبت سوگ شهادت سردار سلیمانی و نیز هموطنان‌مان در حادثه‌ی هواپیمای اوکرایینی با اعلام این مطلب گفت: مردم صاحب‌نعمت ما هستند و بخصوص مددجویان عزیزمان، فلسفه‌ی وجودی این سازمان را تشکیل می‌دهند.

disabled people

وی ضمن تسلیت به حاضران و نیز به شهروندان به مناسبت حوادث دردناکی که هموطنان‌مان را به سوگ نشانده، تأکید کرد: هیچ مسئله‌ای به اندازه‌ی نیاز و خواسته‌ی مددجویان برای کارکنان بهزیستی اهمیت ندارد و تمام هم و غم همکاران من باید پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های مددجویان باشد.
وی با بیان اینکه کار در بهزیستی شرایط خاصی دارد گفت: کسانی که در بهزیستی و نهادهای وابسته کار می‌کنند می‌دانند که مددجویان ما شرایط خاصی دارند و به همین جهت ما باید آستانه‌ی تحمل‌مان را بالا ببریم و شنونده‌ی خوبی برای صحبت‌ها و درد دل‌های مددجویان باشیم.
صدر با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه در حال حاضر گفت: همه شرایط کشور و اقتصاد را می‌دانیم و در این شرایط، مددجویان از وضعیت دشوارتری برخوردار هستند به همین جهت، ممکن است درخواست‌های ویژه‌تری داشته و طرز بیان‌شان نیز متفاوت از شرایط عادی باشد.
وی تصریح کرد: جدای از سلسله مراتب اداری، من هم مانند شما مددکار هستم و تمام تلاشم این است که مددجویان ما راضی و خوشحال از اداره‌ی بهزیستی بیرون بروند.
وی همچنین در زمینه‌ی تکریم ارباب رجوع یادآور شد: کارشناسان حوزه‌های مختلف، باید اطلاعات حوزه‌های همکاران‌شان را داشته باشند و مددجو را سرگردان نکنند.
رئیس بهزیستی نیشابور اظهار داشت: بعضا دیده می‌شود که مددجو به اتاق‌های مختلف اداره فرستاده می‌شود در حالی که کارشناس و همکار اداری ما، باید اطلاعات جانبی همه‌ی حوزه‌های بهزیستی را داشته باشد و اگر ندارد می‌تواند پاسخ‌های لازم را از همکارانش بگیرد و مددجو را قانع و راضی از اتاقش خارج کند تا رضایت حداکثری مراجعین فراهم گردد.
وی در این جلسه، بر پاسخ‌گویی به موقع به مکاتبات، رعایت دقیق الزامات، شئونات و جایگاه‌های اداری مقامات و مسؤولین چه در بهزیستی و چه در سایر ادارات در مکاتبات، رعایت ساعات حضور و انجام دقیق وظایف اداری، احترام و حرمت نهادن به مددجویان، تکریم ارباب رجوع و نیز توجه و تمرکز بیشتر بر کار اداری و پرهیز از امور متفرقه در محیط کار، تأکید کرد.

blind people

این دکترای روان‌شناسی با اشاره به تأثیر شرایط زندگی بر مختصات روانی افراد اضافه کرد: مردم عادی و بخصوص مددجویان ما در شرایط فعلی، آستانه‌ی تحریک‌پذیری رفتاری‌شان، پایین آمده و به همین خاطر ما باید رعایت حال این عزیزان را داشته باشیم و شأنیت و شایستگی رفتار خودمان را لحاظ کنیم.
وی ادامه داد: بعد از خداوند که بر همه‌ی اعمال انسان‌ها گواه و شاهد است مردم و مسؤولین شهرستان، ناظر رفتار و اعمال ما هستند و ما باید مراقبت کافی در رفتارمان داشته باشیم و با مددجویان‌مان مهربان‌تر و صبورتر باشیم که خدای ناکرده، از رفتار ما دلگیر نشوند.
وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات، بر پرهیز از رفتارهایی که شائبه‌ی تبلیغات انتخاباتی داشته باشد در محیط کار تأکید کرد و گفت: کارکنان بهزیستی باید ضمن حفظ شئونات کارمندان دولت، از ورود به مباحث سیاسی و انتخاباتی در محیط کار پرهیز کنند و خدمت به مددجویان را در اولویت قرار دهند.
وی گفت: همکاران عزیز پس از ساعات اداری و در محیط بیرون نیز با رعایت شرایط قانونی و کلی کشور، در اختیار خودشان هستند اما در محیط اداری، فقط و فقط باید به خدمت به مددجویان فکر کنند.

محتوا پیشنهادی

Employment loan

جذب 80 درصدي تسهيلات ارزان قيمت اشتغال در بهزيستي نيشابور

رئيس بهزيستي نيشابور از بانك‌هاي عامل تسهيلات تكليفي اشتغال مددجويان قدرداني كرد.